Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2009 09:46 - Новините през погледа на Гина / домакиня/
Автор: suge Категория: Тя и той   
Прочетен: 1631 Коментари: 0 Гласове:
0



Аз съм независима домакиня. От мен нищо не зависи. Като такава,нямам много време за социални изяви. Ето защо, докато изпълнявам домашните  си задължения, между търкането на пода и плакненето на чинии, пускам четириъгълната кутия с мърдащи фигурки, наречена телевизор.Така, като независим наблюдател участвам в живота на държавата и света.

Докато чистя с прахосмукачката, с внимание следя едночасовото представяне на „Стийм моп” по всички канали.За фон на течащата чешма съм си избрала новините, щото там…много за  гледане няма. Като сапунените сериали са, само че с много повторения.

От няколко дена слушам за един Черни и неговата тоалетна. Направил бил нещо човекът, а после се извинявал. /Също като мен, когато пресоля яденето/.От всичките интервюта дето даде момчето, чух само един откъс: „….Ако исках да изобразя България като тоалетна, щях да я направя мръсна тоалетна.” Много ми стана симпатично това момче. Аз уважавам тоалетните и техните изобретатели. Направили са света по-чист и според мен, инсталацията на младежа представя родината ни като чисто място за живеене…

След тази реплика на Черни се включи гласът на някаква журналистка: „Но господин Черни, България отдавна е в Европа…” Мисля ,че това беше някакъв упрек към художника,че не е изобразил клекала в творбата си,а  тоалетна тип  „турки”../Езиковедите да го тълкуват./ Май журналистката не беше запозната, че именно „клекналите” тоалетни предпазват хората от възпаления на апендикса и хемороиди, ама аз няма да коментирам. Само ще отида да си почистя тоалетната, че нали вече сме в Европа, няма да се срамя пред един чужденец, който от далече ни е схванал здравословното дередже: „Турки” тоалетна- здрава нация.

Ето това за мен е изкуство!

И понеже този чех повиши нивото на патриотизма ми, реших докато търкам тенджерата от загорялото мляко, да разбера какво става в България. Пускам сутрешния блок на НОВА телевизия. Гледам някакви хора викат и се бият.Тъкмо да сменя канала, щото туй и друг път съм го гледала, показаха студиото. Около водещата само мъже. Не могат да се надприказват,/ като нас с комшийката/. Доколкото схванах  едните били полицаи, другите протестиращи, а третите- провокатори. Кой кого биел, така и не разбрах, ама си пийваха топло млекце хората.Така е – яденето и пиенето обединява. Мислех да се обадя в студиото и да им предложа и те да направят тройна коалиция, че то само с пушене, мляко и бой не става. Трябват пържоли. Да вземат за пример другата тройна коалиция – като си хапнаха добре хората, вече мислят и за бъдещето. В крайна сметка като се замисли човек, след доброто хапване, трябва и добра тоалетна- /желателно чиста/.

Е, това научих аз от по света и у нас тази седмица.

Ако някой иска да обмени рецепти за крехки пържоли или има идеи за по-ефикасно почистване на сервизните помещения, нека ми пише.

Ваша Гина

 домакиня



Тагове:   домакиня,   НОВИНИТЕ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: suge
Категория: Тя и той
Прочетен: 181825
Постинги: 34
Коментари: 201
Гласове: 1746
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930