Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2007 19:22 - "Капалъ Чарши" терапия
Автор: suge Категория: Тя и той   
Прочетен: 4502 Коментари: 3 Гласове:
0




 Мили дами,
Скоро бях подложена на силен стрес. Получих различни съвети за терапия. Приятелките казаха шопинг,мама каза- терапевт, колежките-масажи, а гаджето:”Махай се някъде!” /  да не се чете”Хващай си пътя”/ . Аз нали най-обичам гаджето ,стегнах куфарите и…чак извън родината. Като волна птичка, отлитнах на юг в Истанбул.
Границата минахме по тъмно така,  че разлика между българските и турските граничари  не видях/ ама и не бях тръгнала на сгляда я/.Разлика между пътните настилки в двете държави обаче имаше.Нашата е по-еротична от турската. Явно те нямат дефицит на асфалт или друскането не влиза в тяхната Кама Сутра .
С изгрева на слънцето в очите ми навлезе и ориенталската романтика.Като един млад, съвременен човек скитал се из луксозните български курорти предимно да събира мидички и камъни, не се впечатлих толкова от модерното строителство в Златния Рог.Очарова ме играта на природата –брегови извивки, скалисти хълмове, етажирана растителност,тъмнозелена вода с езерно спокойствие…И разбира се отпечатъците на човешката ръка. А тя е създавала много и е рушила още повече.
След големият юруш и неистовото желание на екскурзоводите да ни просветят и изтощят,показвайки ни едновременно църкви, джамии,магазини и дворци едва се преборих с желанието си да се просна на султанския миндер и да отплувам с корабчето на сънищата вместо с корабче по Босфора.Стресът на душата замених със стрес на краката, но нали всяка терапия е пренасочване така,че както са казали древните-от главата, за краката…
След няколкодневно препускане дойде и заветния миг-свободното за стадото т.е. за туристите време /моето време/. Да отидеш в Истанбул и да не видиш Капалъ Чарши е все едно да отидеш в Рим и да не видиш Папата. А аз исках да видя Папата и..право на пазара.
А-а-а-а-Хъ! Ама то какво било: злато,злато,злато, сребро, сребро, сребро, кожа,кожа,кожа, дрехи,дрехи,дрехи….Но и мъже,мъже,мъже…само мъже.И едни усмихнати…да ти се разтопи сърцето! И всички търчат след мен. А колко комплименти събрах: „Чок гюзел”,”Пу-пу машала”,”Ти кат Шакира”, „Кат Мадона”. Ама аз не съм съвсем като Шакира, а като ”Факира” и скоро им хванах цаката / нали са мъже-позната материя/. А любимото нещо на една жена е да се надлъгва с мъжете,след като им е взела акъла. Влизам в златарски магазин. Обкичват ме с бижута. Той сваля мен, аз свалям цената. Влизам в кожен магазин. Меря всички палта подред. Той сваля мен,аз свалям цената. Влизам при сладкишите.Опитвам от всички. И докато му хваля стоката, зад мен голяма опашка.Той доволен от клиентелата, аз от безплатната почерпка.Разбира се нищо не си купих,но си проведох най-ефективната психотерапия.Чувствах се като Хубавата Елена в Троя.Откакто се върнах все проверявам по новините дали не е започнала война заради мен.
А гаджето - обичам го още повече. Само се чудя, ако той изпадне в стрес дали ще му хареса на Женския пазар в София?



Тагове:   Капалъ,


Гласувай:
0



1. demoniceye - Браво!!!!
04.10.2007 19:29
Поздравления :)
цитирай
2. martiniki - ...
16.10.2007 17:14
:))))))) харесах твоя разказ

мен не ме пускат в Турция, особено откак един турчин ме обсажда във влака и ми отправи директно неприлично предложение - ъъхххххх, не ми се мисли какво ли ще е по Капалъ чарши...
цитирай
3. анонимен - "Капалъ чарши" терапия
19.09.2008 11:26
И аз преживях подобно нещо,е, не съвсем. Емоцията сте предали чудесно, и стила ви ми допада, както и литературната форма! Най-вече е супер, че терапията е помогнала!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: suge
Категория: Тя и той
Прочетен: 181408
Постинги: 34
Коментари: 201
Гласове: 1746
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031